:)

stack till väla innan med hjärtat. handlade en trööja :) äntligen! sen kom mamma & hämta mig så åkte vi till MAX & åt, fan vad det var gott! sen åkte vi hem, hon stack direkt till tomas & jag chillade lite. sen kom sheptim hit, och nu är jag hemma & väntar på att mamma ska komma med chiipps :) hihi gott!
LEDIG IMORGON! det tackar vi för.


shpetim, tack för att du fiinnns! det hade nog inte varit desamma utan dig. när vi är ute & går, hade jag inte varit lika galen. tycker det är fett skönt att vi kan träffas och prata ut om allting som har hänt, för om man tänker efter så är de riktigt mycket som vi har gått igenom tillsammans. du är underbar min vän :) ♥



en bild säger mer än tusen ord
sommaren var underbar med er.

pernilla caroline danni shpetim besam ola anton johan
emma elin louise & ni andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0