etage@malmöstad!



Etagé@Malmö


Hoho jag har massa att berätta! Så har inte en aning om ni orkar läsa allt detta men de får ni göra eller så får ni helt enkelt skita i de! :)

Igår kom Pernilla & Caroline hit, så fixade vi oss sen stack iväg & köpte sprit. Sen vidare ner till tåget så skulle ta oss till härliga malmö ;* Älskar malmö! Gick hem till rasmus & lånade toaletten och snackade lite. Sen satte vi oss & började dricka, gick vidare till Mcdonalds och åt, för vi var as hungriga. Kom till Etage kanske vid halv 11 & vi kom in ca 00,10. Så fucking lång kö & jag höll på att dö. Anledningen till att de tog så lång tid var för att dom tog legg på alla, vilken var en jävla tur enligt mig! Haha. Väl inne, och hade så jävla roligt! Träffade massa saknat folk som man inte har träffat sen i somras. Riktigt kul :) Ett fett ställe faktiskt, som jag rekommenderar & blir nog att åka dit igen :)

Efter Etage stack jag caroline pernilla johan & simon vidare till MC där de nästan blev slagge. Två killar som var helt blodiga i hela huvudet höll på & kaxa med allt och alla. Var faktiskt lite rädd, för dom såg inte ut att vara & leka med ;$ haha! Sen gick vi mot Centralen, sooov och sen gick vi på första morgontåget som gick 04.38 till Ängelholm :) Haha. Riktigt skönt att bara sätta sig på de, in med musik i öronen & lägga jackan över huvudet & bara sova till man var framme!
När vi kom fram till Ängelholm var klockan 05.55 och då kände vi ungefär såhär.. *KRÄÄK* vi pallade fan inte gå. Så som tur va så stog där en TAXI haha. Så frågade om vi kunde få åka till Villan för 50kr & de gick han med på!
Så han körde oss hem, riktigt skönt! Jag och Caroline gick & la oss direkt, somnade vid 7 imorse typ och vaknade runt halv 3 idag! Mamma gjorde frulle till oss så åt vi sen fixade vi oss så kom shqipe hit, sen kila vi ner till stan ett tag bara och nu är jag hemma :) Tror att jag bara ska ta de lugnt ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0