hej&hå

tjena, uppdaterade nog inte imorse tror jag? nej de gjorde jag inte. haha
men hade sovmorgon, så gick ner i san med mamma vid 10 för hon va ledig idag
så träffade pernilla där, så tog vi bussen till skolan. & har inte haft något direkt jobbigt idag!
just nu håller vi bara på med att förbereda för imorgon & på fredag då 9orna från strandäng
ska komma hit & kolla på skolan, gör lite exponeringar, har handlat godis & fixat lite.
dock känner jag mig skit sjuk.. går & hostar & nyser hela tiden och mår as dåligt.
så får se om jag pallar imorgon..

men nu måste jag gå in & hjälpa till igen :)
efter skolan drar jag till ängelholm & shqipe följer med!
ska gå i stan & lite så sen ska jag hem.
kisses ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0