hello

hann inte uppdatera igår efter matchen, för kom hem så sent så jag deckade rakt ner i sängen & somnade riktigt gott! iaf, matchen igår var maxxad! 3-2 till rögle som jag hade tippat på, jag är fan bäst! haha. tack för en bra kväll emma ola & johan. längesen vi gjorde något! <3
efter matchen gick jag & emma hemåt, sen mötte jag shpetim. var ute & gick ett tag & var hemma runt halv 12.

känner att jag inte har så mycket tid till att blogga längre för nu börjar skolan dra igång på allvar.
så här har ni min vecka.

måndag: skolan sen rögle vs. timrå!
tisdag: UM sen skolan sen hem & plugga!
onsdag: helsingborg med skolan sen hem & plugga.
torsdag: skolan sen jobba.
fredag: skolan sen REEETRO! (D)

fullproppad vecka! men så får de va.
nu måste jag fixa mig lite faktiskt.
vi hörs senare idag eller ikväll :)
kisses bitches ♥

 

ge mig lite sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0