hóla

dagen idag var väll helt okej! började med att jag & pernilla sprang ner till tåget imorse, fan vad sena vi var! iaf, vi hann med och på tåget sitta hela HP & flabbar åt oss, hehehehe roligt! ;d åkte till helsingborg, drog till stadsteatern och skulle på den föreläsningen då jag höll på att somna typ 3 gånger. vid lunch stack vi alla till knutan, till donken för att käka. sen tillbaka till föreläsningen som skulle hålla på i 2 timmar till. men dom 2 timmarna var mer roliga än dom 2 första! på eftermiddagen där så kom dom från hipphipp in, han som spelar kajan & tiffany persson! haha as balla, sjukt kul så där fanns ingen risk att somna de var mer tårarna som sprutade på mig & caroline, HAHAH! fett ball. efter allt var slut, gick vi i stan lite, fikade & jag handlade en ny tröja. :) det blir nice. längtar till helgen nu, ska fira aaanton så då blir de parrdey :) men nu ska jag kolla lite tv & städa min garderob.

en bra sak idag, vi har flyttat vårt prov till fredag! yeasshh :d
men vi hörs senare :)
kisses ♥


→ hittade några gamla byxor i graderoben som jag gjorde om lite! hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0