home alone.

Då har man varit en runda ute i Förslöv ikväll också! :) Caroline mötte mig vid bussen så gick vi till ica & handla massa tjockemat! Haha.. Chips, cola, dipp & allt! Gick hem till henne, satte oss i sängen och började kränga! ;* En aning riktigt gott. Sen gick ju tiden bara iväg och jag var tvungen att ta bussen hem. Hoppade av vid statiol i Ängelholm där Simon mötte mig :) Gick en runda och nu är jag hemma.

Ska kolla på nikolaj&julia nu, är typ på 12 avsnittet! Jag kan verkligen inte sluta kolla.. Haha!
Sen ska jag faktiskt sova för jag måste vara utvilad till imorgon! ;)
kisses 



Jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Börjeson

Finfin bild :) <3

2009-11-08 @ 16:36:57
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0