höst.

Då var denna dagen snart över, och då börjar vi taggga inför kvällen! Överfett.

Stan innan med Lina&Malin. De kändes så konstigt att vi tre var tillsammans igen men det var ändå en sån skön känsla! Vi har inte träffats alla 3 sen i 9an. Det är hemskt om man tänker efter.. Saknar allt så sjukt mycket! Saknar oss tillsammans. Saknar våra tider, våra skratt alla våra minnen!
Vi åt på graffiti och snackade om allting som vi har varit med om! Gick en runda i stan och kollade.
Ni är dom 2 som alltid kommer att finnas längst in i mitt hjärta, det var ni som tog mig igenom högstadiet! Jag hade aldrig klarat de utan er!

När jag kom hem, kunde jag knappt sitta stilla så jag drog ut igen! & Jag fick för mig att jag skulle fotta lite. Så tog med mig kameran ut och började fota.
Lite bilder kommer :)











Kommentarer
Postat av: alex :)

härliga bilder:)

spec den med klubban du ska ge mig :D

2009-10-31 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0