ILLAMÅENDE

Åh gud jag mår så sjukt dåligt idag med! Förstår verkligen inte varför mitt illamående inte går över :/ Håller på att bli riktigt galen + att jag är så hungrig att jag dör men jag kan bara äta en tugga på en macka sen är jag mätt så kan de gå 10 minuter sen är jag lika hungrig igen! Aja, nog om det. Jag vaknade runt 9 idag då min klocka igentligen visade 10. Hade totalt glömt att man skulle ställa om klockan. Så låg kvar i sängen, gick in och hämtade "nickolaj och julie" boxen så har kollat på de fram tills nu :) Så sjukt bra är de!

Ska fixa mig senare och bara ta de lugnt. Men vid halv 6 drar jag till shpetim.
Så ska vi umgås ett tag innan vi åker till flygplatsen. Jag vill inte att du åker hjärtat! :/
Men jag är glad för att du får komma tillbaka och träffa alla igen & vi ses om en vecka igen.
Kommer sakna dig massa!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0