ledig!

tjenare, fan va skönt det var att sova ut idag. behövde det verkligen, men jag är dock lite bekymmrad över en sak. jag börjar verkligen få tillbaka min hosta som jag fick när jag var i stockholm i somras & det var hemsk! kändes som hela bröstkorgen skulle komma upp, fyfan! & så vill jag inte ha de igen..  ska åka och kolla på sjukhuset och se om jag har haft svininfluensan i somras för isåfall kan jag inte få den igen :) annars är de väll något skit igen. gah, pallar inte.

har nyss ätit frulle nu sitter & kollar lite på tv :) får se vad som händer idag. vädret suger ju kuk som vanligt denna säsongen på året, dock skulle de bli snö men naje? vi får bara regn i skåne. men ändå skönt, för gillar inte snö. hihih
jaha.. va händer ikväll då? någon snackar om tura, fest, hemma bara osv. vet dock inte vad jag ska göra :)
men de kommer väll, en sak jag vet jag ska göra nu det är och sätta ut allt i disken & sen ska jag lägga mig i sängen igen! vi hörs senare ;)
kisses ♥

min helg ser väll ut typ såhär:

fredag: inte en aning
lördag: sova länge sen jobba på kvällen
söndag: sova länge sen kanske plugga? ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0