Lördag!

Men hallå där! Då var denna veckan också slut, och de innebär att lovet är slut & det är skola på måndag! Känner lite att jag är faktiskt inte redo att gå tillbaka till den.. Känner också att jag har riktigt mycket att göra, prov hit & dit och allt vad det är! Denna veckan som kommer, den kommer att ta dö på mig så ni vet om jag inte lever nästa helg!

Igår blev de förfest & överraskningsfest för sofia! Haha hon blev riktigt jävla skrämd när vi hoppade fram! Iallafall, gött krök hos bästavän igår & det var lika roligt som vanligt! Vid 22.15 gick vi ner mot bahnhof & då var de bara att ställa sig en mil lång kö typ! Men vi kom in, och sen var de bara att röööjjja!

tack för igår alla! <3
ola pernilla anton hanna simon sofia carolina rasmus & alla inne på bahnhof! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0