mitt höstlov.

mitt höstlov 2009


detta ska jag göra under mitt kära lov som är efterlängtat.
och eftersom jag redan är upptagen ungefär alla dagar så är de inte lönt att ni frågat om vi ska ses för ni kan se var jag befinner mig undertill ;)
& eftersom lovet börjar enligt mig redan på fredag så ser de ut såhär.

fredag: pimp and hoes i skolan sen tjejkväll & fest!
lördag: jobba sen ensam hemma så de blir nog något nice.
söndag: sova ett bra tag sen ut.
måndag: va med alexander.
tisdag: fest - etage.
onsdag: helsingborg sen fest.
torsdag: malmö.
fredag: fest.
lördag: fest.
söndag: sova så länge som jag bara kan

ha ett jävla bra höstlov!

för det ska jag ha :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0