munka ljunby ikväll hos bästa.

hejsan, då är jag hemma igen.
stan med shiqpe innan, mys <3 love you honey.
stack hem & nu har jag ätit, ola kommer hit nu så ska vi snacka lite.
finns alltid för dig din slyna! you know.

ikväll befinner jag mig i munka & sover hos min pernilla!
så är inte hemma från imorgon kväll :)
kommer inte kunna blogga ikväll eller så men slänger väll in något inlägg imorgon i skolan :)
men nu mååste jag gå för nu kommer ola :)
kisses ♥

& EN SAK. DET ÄR TVÅ SOM HAR FÅTT SVININFLUENSAN PÅ VÅR SKOLAN!
FUCK ER OM NI SMITTAR MIG.




philip min lilla hora som ligger & sover i skolan.



skabb bild!
men en sak..
jag är så jävla trött på er alla, ni är så falska, snackar skit.
att ni orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0