ohnej, plugg!

väl hemma igen & jag längtade verkligen inte hem idag. för måste plugga som ett aaaaaaaaaaaas.
ligger efter i matten & har prov på torsdag som jag inte kan någonting av! iaf, de blir nog bra jennie..
nu sitter jag är och är skit hungrig så jag hittade några chips i skåpet ;$ haha.
ja vad ska man mer skriva..
ni vet ju vad jag ska göra ikväll :(

slänger in en lista.

Olyckor

Har du nångång trillat ner för en trappa? - haaha afan

Har du åkt ambulans? - ja

Har du bränt dig? - men afan att jag har

Har du fått sy dig nångång? - nej

Har du fått opereras? - yes

Bråk
Har du skrikt fitta efter någon? - ja
Har du kallat någon för hora? - yes
Har du varit i slagsmål? - ja
Har du påbörjat ett slagsmål? - njae, vetifan
Har du sagt/skrikit bög till någon - ja

Snällhet
Brukar du ofta dela med dig? - japp.

Har du gett någon okänd pengar? - ja de tror jag,

Får du oftast dåligt samvete om du har skrikit på någon? - nja, beror ju på om person har förtjänat de

Är du den som oftast säger förlåt? - beror på

Fest
Brukar du festa? -  ja
Dricker du när du festar? - japp
Feströker du ? - ja
Fixar du dig övermkt när du ska ut? - ska man ut så är de klart att man fixar sig? men inte för mycket kanske
Vad tar du oftast på dig inför en utekväll? - klänning, linne, shorts vad som helst? ;D

Kärlek
Har du kille/tjej? - nejtack
Isåfall, har ni varit tillsammans länge? -
Älskar du din kille/tjej? -
Vad heter personen du är tillsamans med? -
Älskar han/hon dig? -
Trivs du bra med personen? -

Random
Vad är det för färg på tapeterna i ditt rum? - ljus lila ngt skit
Kan du räkna hur många du har strulat med? - ja typ
Har du många skor? - jaa
Har du eget rum? - yes
Vad är det för färg på din tandborste? - röd
Gillar du parfym? - aaaah ja
Tycker du att frågorna ska ta slut snart? - jatack
Vad ska du göra efter du svarat på alla frågor? - äta upp mina chips & plugga
Går du i skolan? - japp
Vad har du för hårfärg? - brun/blondt, ngt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0