tagggad!!!!

gick ner i stan innan med mamma & mina syskon & träffade tomas, fikade lite & snackade. sen gick jag bort till åhlens & handlade. gick & mötte jacob, pratade och åårh så arg jag är!
nu ska jag städa upp på mitt rum sen kommer caroline hit så ska vi fixa oss & lite så, sen möter vi tjejerna i stan och shpetim & några, sen blir de fest! (D) tagggad. 


- jacob johansson.

du betyder så mycket för mig & de har du gjort i alla dessa år vi har känt varandra! och du förtjänar så mycket bättre än de här. jag ska hjälpa dig igenom detta och vi ska klara de tillsammans. du får inte sluta kämpa, gör detta för din egen skull för en gångs skull medans du alltid har tänkt på alla andra alla andra gånger.
glöm aldrig att jag finns här, jag älskar dig vännen.

<3


<3


Kommentarer
Postat av: :)

var ska du festa ikvdå

2009-10-03 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0