walk alone

Då var man hemma efter en ganska lång dag! Stack till shpetim innan och vi åkte till flygplatsen och sa hejdå :/ Åh jag saknar dig redan! En vecka utan dig kommer känns som en evighet utan dig eftersom vi är varje dag. Men jag klarar detta! :)
Åkte sedan tillbaka till stan, köpte lite saker och sen var jag & pernilla bara ute.
Sen gick jag hem och då träffade jag lina.<3 Min saknade lilla favorit. Pratade lite gamla minnen och har alltid så sjukt kul med dig. Är riktigt glad att vi ska reparera allt vi har gått miste om!
Sen nu är jag hemma, har pratat lite med mamma och nu satte jag nyss på nickolaj&julie, ska kolla på några avsnitt sen somna :)
Vi hörs imorgon
kisses

Jag saknar dig bästis! ♥


Kommentarer
Postat av: dagga

- ahaha jennie han kmr tbaka fan nt som han dött lr så :p , va e d för serie du skriver om lr d där jävla nikolaj??:D

2009-10-26 @ 01:38:47
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0