älskar min jacka

aarrh vad det ska vara kallt ute fan! är de redan höst eller bara jag som alltid fryser när jag ute nu förtiden? det är fan sjukt kallt.. blåser så in i helvete & de regnar & blöö! bara skit väder. de behöver inte vara sol, men de behöver väll ffs inte regna? tycker inte alls att det är nödvändigt! räcker med mooln isåfall om dom nu tvunget måste finnas här när jag vill ha sol.
men snart är de fan riktigt höst, snart oktober för tiden rinner ju iväg samtidigt som jag hinner blinka 2 gånger. det är redan september & jag tyckte nyss att jag var på kreta & solade som ett as? vill tillbaka till värmen och allt folk.

för mig skulle de inte skada med ett sommarlov till.
dax att ta fram vinterjackan nu :$ hahah

säger bara en sak, köp denna jackan! fyfan så skön & bra den är.
och den är jääävligt varm, så ni behöver inte ta på er typ 300 tjocktröjor
under den, dock vill jag ha en ny men eftersom att denna kosta 6999 :-
så får jag nog ha den ett tag till! men bara bra för jag älskar den!
men det är en jacka som jag rekomenderar om någon ska köpa ny jacka.

svart peak jacka!


(dock är denna jackan på bilden grön men den ser likadan ut)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0