ängelholm = oroligt

HAHA.. kollade igenom lite bilder & hitta bilder från när dom hade sån jävla huligan sak istan, fan vad det var kul.
en eftermiddag då jag skulle ner i stan & möta caroline för vi skulle festa eller något, så kom jag ner i stan.. redan början på stan så står där blokerat med polisbilar & där är avspärrat, men jag sa att jag var tvungen att komma fram för att möta henne haha, så fick komma fram på andra sidan & möta henne. så utanför nicks satt där ett helt jävla gäng med fotbolls huliganer, HAHA. de såg riktigt kul ut & de roliga va att man kände ju vissa av dom.. haha!

här är bilderna, riktigt krydddddiga!
tänk att de händer i lilla ängelholm.














bra där jacob! haha men jag tycker om dig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0