bakis, illamående, sjuk, trött.

idag mår jag inte direkt bra, haha! är trött, bakis, mår riktigt illa & typ sjuk med min jävla hosta & jag tror att jag har feber för jag är fan varm hela tiden :( ska bara ta de lugnt ikväll, kanske kommer robin senare!

igår var de bara sjuuukt galet! riktigt nice, förfest hos louise. sen drog vi till insparken!
fett med folk, vi var i bråk som vanligt & allt möjligt. men träffade härligt folk där.
tack för allting & allihopa!

louise caroline pernilla emma elin hanna alice ronja maja lina shpetim tobias & max mfl.
you rock! ♥


my girls!



hanna emma elin patte alice



jag hanna patte



jag hanna patte
(fråga inte vad jag gör. ser ut som en riktig tjockis)



sen stack vi mot inspaaarken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0