confused.

jag är så trött på allt & alla. två saker är ni bra på, och det är att såra folk och verkligen trycka dom ner i marken så att dom knappt kan ställa sig upp på en egen hand. och ni är så jävla bra på att snacka skit bakom ryggen på en och ni tror verkligen inte att man får reda på de? ni är genomskådade till tusen så ni kan lika bra lägga ner.
sårad & sårad och åter sårad. men de var väll inget nytt? är så otroligt trött på detta nu så jag kan fucking spy på er alla. jag försöker så mycket, och jag ger verkligen allt för att jag vill att allt ska bli som innan. så att jag kan få samma känsla igen som jag kunde ha innan. men de kan jag inte längre.. jag blir bara sårad hela tiden och de sänker allting inom mig. har förlorat mig själv i allt och jag känner ingen som helst lust att snacka med någon om detta. men ibland måste jag bara få ut det och då kan jag lika bra skriva av mig för jag pallar inte snacka.. alla säger bara att de ordnar sig, men de gör de inte. för då skulle jag vilja ha en förklaring på varför de inte gör de då. jag önskar att jag bara hade kunnat fixa allting! isåfall hade jag spolat tillbaka till sommaren 2006! perfekta sommaren, perfekta året. allt var så jävla bra! hade tagit tillbaka allt jag har gjort dessa åren, kanske inte allt för vissa saker är verkligen minne för livet. men skulle tagit tillbaka alla förhållande, alla som jag har blivit sårad av skulle jag inte träffat. skulle tagit tillbaka allt som hände i skolan, jag hade gjort vad som helst! så hade jag börjat om på ett nytt liv och fuckat allt som har hänt! det är nog de jag önskar mest.. hade valt att inte bli sårad hela tiden, inte för att de är jag själv som väljer de. men ibland känns de så! ibland måste jag få ut allt jag känner.

ni är fucking dumma i huvudet.
ni är falska
jag är så trött på att bli sårad gång på gång.
jag skulle kunna sätta ett skott i pannan på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0