dålig uppdatering

tjenixen bloggen! ska börja med att be om ursäkt för en riktigt dålig uppdatering. har inte skrivit sen igårkväll, hihue. men har faktiskt haft massa att göra & har inte varit på datorn! men har lite att berätta faktiskt, skolan idag som vanligt. riktigt segt, var as trött & höll verkligen på att somna på företagsekonomin, mina ögon hängde ner i kinderna asså HAHAH. sen var de slut, åkte till stan, hämtade nillas hund sen gick vi hem till henne. chillade lite & så bara, sen mötte vi amanda & louise ett taag. sen var jag tvungen att skynda mig hem för skulle träffa mamma här hemma vid halv 7, så skulle hon duscha & jag fixa till mig lite sen åkte vi till tomas (mammas kille) & han hade gjort sjukt god mat, och sen åt vi efterrätt som var världens godaste äppelpaj! sen blev de chips & cola till idol, så sjukt bra! och istället för att vi tog bilen hem så kunde jag rullat hem med både mamma & bilen på ryggen, hahaha :D iaf, nu kom vi hem & de första jag gjorde när jag kom hem var.... & HÄMTA SKÅL & GLAS till mina chips och cola :D haha, får fan aldrig nog. men jaja, nog om de. är man tjock så är man!

nu ska jag byta om osv & bara chilla lite.. vi hörs senare så tänkte jag ta ut mina aggresiva tankar då :)
jag fucking hatar er
kisses ♥



bahnhof imorgon någon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0