dilledilledille.

sitter & lyssnar på massa gamla låtar.
dom är så sjukt bra fortfarande & alla texter passar så bra in ibland.

daniel lemma - if i used to love you

bryan adams - please forgive me¨

eamon - fuck it

gears of war - mad world

hinder - lips of an angel

joshua radin - only you

myfly - i've got you

perikles - var ska vi sova inatt

plus 44 - when your heart stops beating

raddan & jennie - fly härifrån

blue - if you come back

asma - varje sekund



vissa låtar får mig att minna så många stunder tillsammans med mina vänner, min familj, mina nära&kära som har dött. allting! dem påminner om allt. därför jag tar fram dom och lyssnar på dom ibland! eller ganska ofta. ibland känner man att man har en vilja inom sig som säger att det är rätt tid att man ska lyssna på dom, jag kan inte lyssna på dom om någon bara sätter på dom. jag måste vara bereed och på rätt humör för att det ska gå annars blir jag bara ledsen och tänker tillbaka på allt! men när jag är på humör för att lyssna på låtarna, då kan jag sitta i flera timmar och bara lyssna igenom alla gång på gång. när jag lyssnar på låtarna känns det som att alla jag saknar är nära mig, dom är vid min närhet så jag nästan kan röra dom. fast jag sitter ensam i mitt rum och önskar att ni var här. kan tilloch med se er framför mig, att ni står där. fast jag vet om att ni inte gör de. men så pass mycket ser jag tillbaka på allt när jag lyssnar på dessa låtarna.
                                                                                                                                                        / jelly.


Kommentarer
Postat av: :)

http://www.youtube.com/watch?v=FhU_FXcwNmg

blir du inte knäsvag av denna låten så vet jag inte vad:)

2009-09-14 @ 00:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0