du blir ett minne

det var ett tag sen nu, men jag kan fortfarande minnas hur allting kändes när du var min kille.
det var den bästa tiden, med så många fina minnen. det är både sorligt men sant att vi har haft våran chans, de känns så jävla fel att de vi har är över men du ska veta att jag finns om du behöver.
jag ville inte säga förväl men de finns inget mer för mig för du ser ut att ha de bra ändå, jag ska sluta att längta för jag ska låta dig gå. du var en del av mitt liv, men tyvärr så blev de knas och inget sagoslut men jag ska minnas ditt skratt, för du var de dyraste jag haft, jag saknar min skatt.

du kom till min sida, när jag var ensam.
du gav mig hopp & lycka, på livets resa.
du var så mycket för mig, men nu är du inget.
tårar som faller ner, du blir ett minne.

minns du alla gånger som vi älskade? jag har aldrig känt de så, sen du lämna mig
klart jag har haft sex med andra, men det är inte samma sak som när vi hade de med varandra.
du var så mysig baby, när du låg i mina arma & vi myste baby.
jag hör fortfarande ditt namn ibland och då tänker jag shit det kan inte vara sant men livet är inte allt lätt
så många roliga stunder som du & jag har haft.
men dax att göra samma sak som dig
dax att gå vidare, hitta någon ny för mig.
någon som finns där, som du aldrig fanns.

NÅGON SOM ÄLSKAR MIG
NÅGON SOM GER MIG EN CHANS!






Kommentarer
Postat av: elina

fint skrivet! & fin bild! :)

2009-09-21 @ 16:13:14
URL: http://haakonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0