en heldag i mitt liv

skit jobbig dag.. skolan som vanligt fast vi hade skolans dag, så satt först & målade tavlor HAHA med ettorna &  tvåorna, sen lunch & så. sen drog vi ner mot stranden till peppes & där så skulle vi ha några samabetsövningar. typ göra bokstäver med kroppen, kärleks grej & fiska krabbor HAHAH. fan va kul de va! sen drog vi tillbaka till skolan och tog bussen hem. mötte louise lina & patricia istan, gick & åt sen gjorde vi inte så mycket. jag drog hem & bytade om och fixade lite, stack ut igen & snackade med shpetim sen ner i stan & hem till louise där vi kollade på idol, dampade på bengt & hade knakare & läskig tant mittimotoss när vi satt på balkongen och rökte.. fyfan! jävla spöke. HAHA! blev fan rädd.. sen nu gick jag hem.
sitter just nu & dricker lite varm oboy för min äckliga hals & hosta! hostar fan fortfarande som en jävla häst.
men nu ska jag kolla på fiiilm och sedan sova, äckel skola imorgon & jag orkar faktiskt inte.
kisses ♥

PÅ LÖRDAG TJEJER! ♥  LET'S PAAARTY!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0