:)

denna dagen blev dock inte som jag hade tänkt mig, haha!
åkte till helsingborg sen in till väla & kollade lite, men inte bra att gå där om man inte ska handla. sen åkte in till ängelholm igen, träffade isabell ett tag, typ 10 min sen gick min buss vidare till förslöv där caroline & hennes mamma hämta mig, så körde vi upp till boarp för att hämta saker inför mässan på onsdag! typ boriing. sen tillbaka till förslöv & tog bussen till kungs där mamma hämtade mig, så åkte vi till onoff och köpte min finaste älskling som jag aldrig tänker göra något ont så vidare den inte sviker mig! :D är fett glad nu.
ner i stan sen och träffa pernilla & omid, och snart kommer pernilla hit så ska vi kolla idol & bara chilla lite.
imorgon är de skola & lång dag som gäller sen passa min syster.
men vi hörs senare för nu ska jag kolla tv :)
kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0