fan vad de stämmer

vi var tillsammans var de inte sant? varför står du då där och och håller någon annans hand?
det var väll vi föralltid, eller var de inte så? men vår kärlek var så fucking svår.
det var ditt fel att de blev såhär, du var så falsk men tänk ändå hur jag kunde bli så kär.
du sa du älska mig, du sa att du skulle visa mig kärlekens land.
du var mitt allt, du var den bästa men nu inser jag att du är den sämsta.
du tog mitt hjärta, du tog de ifrån mig, tack för allt som jag fick av dig.
du sa till mig att du saknar våra tider, inser du hur mycket jag lider?
du sa.. att det var bara mig du sakna.

hell no
jag kommer aldrig att ta dig tillbaka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0