finally

äntligen tillbaka till skolan & härja vafan! inte varit i skolan sen vi hade skolavslutning. alltså kan man säga att vi har inte börjat skolan än, för vi har fan jobbat i 3 veckor. så nu ska vi tillbaka & jobba röven av oss vilket vi verkligen brukar göra på HP haha elr va säger ni? näfan, där ljög jag! vi gör inte ett skit. kanske blir mer nu i 2an medans 1an inte var någonting. sen har vi bara ett år kvar sen blir de studenten för vår del! men en sak ska jag säga. och det är att JAG ÄLSKAR HP. ni är så jävla underbara allihopa! det är tack vare er jag går upp på morgonen, sätter mig i en 50minuters buss och tar mig till skolan. tack vare er!

schemat är ju jävligt bra iår om jag får säga de själv! haha. och ändra de nu förfan inte, jag tycker verkligen att det är skit bra som det är just nu!
där jag har strukit med rött, där har vi inga lektioner. fett nice!




♦ måndag 12.00
♦ tisdag 15.15
♦ onsdag 15.50
♦ torsdag 14.30
♦ fredag 10.40


WE ARE BACK IN SCHOOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0