godmorgon

godmorgon bloggen!
idag känns de som att jag skulle kunna sova i 3 år till..
fyfan så trött jag är. det är heeeelt sinnnnnes! nu är kl lite över 7, och jag ska snart gå in & ta en snabb dusch, sen fixa mig & allting till kl är 07.50 sen får jag nog gå ner till stan för att inte missa bussjävlen!
har ingen lust idag, men min lärare ska komma & hälsa på, så det är lika bra att vara där då & röra på röven lite.

kom på att jag kommer inte kunna skriva så mycket när jag kommer hem
för vi ska fira jonas som fyller år idag. 090909! GRATTIS. :)
sen sticker jag nog ut med louise. <3
så finns på mobilen men RING.. för har snart inga gratis sms kvar!
kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0