haha

tjiiingchooong! drog ut innan ikväll efter jag hade ätit, drog ner i stan för att hämta louise så stack vi till gulan för hon skulle köpa korv & cigg, haha! fick fan vänta i 40 min för en jävla tant & gubbe skulle handla mat för ett helt år fan. sen drog vi till villan och träffa sandra & isabell. satt där & drack lite, snackade en jävla massa skit! sen gjorde mig en sak riktigt jävla förbannad. tänker inte ta upp de här, men damn vilken fitta du är. vill bara slå in ditt äckliga huvud. tvii..  stack ner till stan, lämna louise sen följde robban mig hem! hihi snällt ;* nu ska jag sätta på en film och sen sova gott!
natti ♥

jag saknar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: daniela

snygg bild, miss u <3

2009-09-05 @ 10:54:54
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0