ja men va gött!

la mig i soffan innan och kollade på tina turner the movie. seriöst, har ni inte sätt den! SÅ SE DEN.
fyfan så bra den är. somnade till lite & vaknade, och damn så fint väder det var. så kunde inte bara sitta inne & uggla med min mensvärk, så gick ut ett tag med louisebaby. haha mötte elin nere vid friskis, då hade hon stannat för hennes bensin var slut ;D HAHA. så fick rulla moppen till bahnhof, så satt vi där & vänta på hennes pappa skulle komma. så kom han & då körde hon hem, jag och louise gick till parken sen till fontänen & chilla lite bara.
ska snart äta sen ut igen!
det är känns fan som att det är sommarlov nu.. bara för det är så varmt & skönt ute fast det är september.
jaja, nu ska jag inte trada mer. det är NEXT på tevää vafan! haha
kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0