lång dag

tjeniiixen! jobbade till 3 idag sen åkte jag till stan, åkte med taouta & dona till helsingborg. kollade lite i stan & gick ner vid hamnen :) mysigt som vanligt! tummen upp för vädret idag iaf! har varit fett varmt och riktigt skönt :) träffade även kevin på knutpunkten, haha alltid lika trevligt! ;d sen tog vi tåget hem, mötte shiqponje på stationen, gick & handla dricka sen satte vi oss vid ån, sen skulle dom ta bussen vid 7 så gick till stortorget & träffa dagga, kattis, nadja & josse där! stog och prata lite tills de kom fram en jävla ganja man hahaha som dagga kalla de, cp störd person! hade hade nog rökat på lagom mycket! hel sjuk människa. sen drog jag mig hemåt, & nu sitter jag här & luffar. ska hoppa in i duschen nu när som, sen ta & göra lite mat! min mage behöver de.
uppdaterar senare!
kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0