överraskad eller vad?

- DEN BÄSTA DAGEN PÅ SJUKT LÄNGE!
kom till skolan med bussen & jag hinner inte gå 10 meter från jag ser världens underbaraste person?!
gissssa vem de va?! JO, MONITA VAR TILLBAKA I SVERIGE EFTER SNART 3 MÅNADER! <3<3<3<3
sprang fram till henne & jag börja gråta :$ HAHAH.  fyfan vad jag har saknat dig älskling!
som tur är så stannar hon nu i 3 veckor typ, kanske en mååånad! så ska vi göra om lite saker haha ;$
blev så sjukt jävla glad, jag älskar dig snuttan! ♥

annars skola som vanligt, chill dag. gick till 12,20 men missade såklart bussen till ängelholm som gick 12,10 för att vi inte fick sluta tidigare? fittlärare. särbjasdampcpp!!  fett störigt.

men iaf, nu är jag hemma så nu ska jag äta! mår fan sämre nu, känner inte min kropp känns de som. är helt jävla slö överallt & kan knappt tänka, höll på att gå rakt in i dörren innan.

orkar inte imorgon, går till 15.50 & mässa skiten på onsdag :( & torsdag.. näfan, får se hur jag gör!

hörs sen, kisses. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0