så får de bli

uuuursäkta mig för världens dåligaste uppdatering! men ja.. här kommer lite om dagen/kvällen&natten.
jobba först, sista dagen. var lugnt på jobbet, satt ute i solen ett tag och lite så! sen åkte jag hem, gick ner till vita räck och träffade louise och nilla <3 sen bort till ica och handla, sedan fick jag så jävla bråttom!

stack på fest i svenstorp. hel galen kväll asså. kan typ kortfatta de såhär
50-60 pers
3 polisbilar och en stor polisbuss
folk som sprang i skogen med nerdragna byxor
borttappade mobiler
kärleksproblem
& alla var packade!


men fyyyfan vad jag hade kul! :D
HAHAH. och pernilla älskling, jag hoppas att du har de bra där du är nu! :D
att du fick en bra sovplats :D HAHA.

tack för allt ikväll folket! ni är bäst.
lite pics från ikväll  & fler kommer imorgon
enjoy

/folk vi drog dit med.



/patricia tim o jag.



/tim o jag.
(KOMPIS PUSS SÅ TRO INGET ANNAT)



/jag erik patricia tim o elin.



/jag o erik.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha jadå! jag fick en bra sovplatts blev ju fan nerbäddad och allt helt super måste jag säga (y) haha xD

2009-09-14 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0