sjuk igen!

då var man sjuk igen.. känner mig precis som hur de blev när jag var i stockholm i somras & var sten sjuk då dom trodde att jag hade svininfluensan & inte fick vara där! ja.. då var de kanske något sånt på g igen! åh.. men ska ändå gå i skolan, måste vara med nu så man inte missar något nutt + att vi ligger 3 veckor efter eftersom vi har legat inne med APU direkt i skolstarten.
var i helsingborg innan, fikade med alexander kevin caroline & danni på EH nere vid norra hamnen! fett mysigt, massa tårar & skratt. haha, gick en runda i stan sen hem.. 3 kvart försenat, alltid något! träffade pernilla och elin i stan, pernillade hängde med oss in på EH. så fikade lite & satt och snacka sen nu gick vi hem! mår sjukt dåligt just nu så ska bara ta de lugnt & lägga mig typ 9-10 idag annars lär jag va död imorgon!
nu ska jag äta något, sen blir de tv.
kisses ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0