tack för igår!

helt jävla galet igår, förfest här sen drog vi vidare ner till bahnhof.
hade riktigt jävla roligt, träffade massa folk man knappt ser längre.
dock var de liiite för mycket folk att man knappt kunde dansa, hah!
var hemma runt halv 3 inatt & då decka jag & caroline direkt haha.
vaknade vid halv 1 idag & stel som en jävla pinne. kunde fan inte röra mig.
min rygg, mina ben, mitt huvud. daamn! HAHAH. åt frulle och nu har vi
bara chillat framför teven & nu stack hon precis hem så jag ska väll ta
och plocka undan här & städa lite sen vetifan vad som händer ikväll..

är ensam hemma ikväll igen. kom?!
bilder & lite så kommer senare när jag orkar.
TACK FÖR ALLT IGÅR TJEJER & KILLAR!
pernilla caroline ola anton johan sofia hanna carro robin amanda, alla. <3
vi hörs snart igen.

kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0