12/1-2010.

HELLO.
Började med att försova mig imorse, men som tur va så hade pernilla också bråkat lite med väckaklockan så hon hade också försovit sig! :D Tog bussen tillsammans 08.36 och sen va helvetet igång.. Riktigt seg dag, och har varit så jävla trött! Men hade ingen samhälle & ingen matte så drog med bussen 14.10 och nu är jag hemma som tur är, ska faktiskt ta & göra en ändring på rummet och städa som fan! Är trött på hur jag har de i mitt lilla mushål. Hahah! :D
Kanske ut senare ikväll, om de inte är för kallt.
Kisses




en månad idag vår ängel.
de känns som att de har gått en evighet!
jag kommer ihåg 2 dagar innan detta hände
du sprang över gatan i stan och jag kan
inte förstå riktigt att detta har hänt.
man ser ingen Jan i stan länge
man ser ingen Jan gå med sina gröna klubbor.
Jag kan ser allting framför mig.
du är saknad älskade jan.

15 oktober 1992 - 12 december 2009.
hoppas du har de bra där du är nu.
Forever Angel.
we will never forget you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0