241109.

Varje gång jag ser dig, träffar dig och känner din goda parfym blir jag nervös och fjärilarna tar över i min mage.
Vi har alltid kul tillsammans, vi kunde göra dom mest sjuka sakerna tillsammans. Att vara utan dig i en timme
är som att vara utan dig i evigheter. Jag måste vara nära dig, känna din lukt, höra din röst, höra dig skratta och
pussa dig. De finns ingen som skulle komma hem till mig kl 03.00 på morgonen endast för att jag inte ville sova
själv, men de gjorde du! Jag mår inte bra utan dig. Jag känner mig tom utan dig. Då fattas den dära pusselbiten
som tillhör mitt hjärta. Och det är du.

How can I ..
Jag kan inte gömma mina känslor längre eller hur jag känner. Jag kan knappt träffa dig för jag är rädd att du
ska se rakt igenom mig. Att det är så som det är nu är så oehört krångligt för du vet lika väl som jag att jag
inte vill ha det såhär.
I love you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0