<3

Då va denna söndagen slut, stack ut innan med louise en runda och chillade i stan bara & snackade lite om helgen! :) hihi. Har ätit kvällsmat nu, duschat & lite sånt! Ska packa ihop till imorgon sen drar jag ner till louise och kollar på wallander och sen sover jag hos henne :) myspys.

Skolan imorgon, går till 17:15.. suck!
bara att smsa för nu drar jag :)
kisses





du är mitt allt älskling.
tack för att du alltid finns där och stöttar mig.
du är de bästa som finns och jag kommer aldrig
att släppa taget om dig.
jag älskar dig över allt annat! ♥



24 november 2009.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är det bästa älskling <3 kommer alltid finnas här för dig, alltid vi <3 kommer aldrig släppa dig <3<3 jag älskar dig mest, 241109 <3

2010-02-01 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0