:D

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om igår för sen måste jag fixa mig & sen dra! :)
Förfest här och sen bahnhof, hade riktigt roligt faktiskt! Träffade nytt folk och bra musik och allting var skit bra :D Det måste verkligen göras om :)
Tack alla för igår <3
caroline pernilla carl robin shpetim louise elin & alla andra :)

Idag vaknade vi alla här, robin hade deckat i soffan, jag i min säng & carro, pernilla & carl i min mammas rum haha. Kändes som man va packad fortfarande när man gick upp haha, upp & gjorde frulle. Satt & snackade och sen va de bara att städa som fan haha!
Nu har alla stuckit och mamma kommer snart och hämtar mig så ska vi hem till tomas & fira mamma och nora :)
Så tårta, mat & allt ska de bli, ska se hur mycket jag orkar.. Min mage mår dock inte så jävla bra! HAHA.
Men vi hörs senare :)
kisses.

lite bilder sen igår :)

carl



pernilla



robin jag och pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0