då va helgen över.

HELLO.
Har inte uppdaterat sen igår, för jag har inte haft tid enkelt, har gjort massa annat! :) Igår stack jag till louise, sen kom pernilla. Skulle igentligen festa men blev inte så, så vi drog till rönne istället där shpetim&daut va. Fula oss lite och sånt, sen bort till pappis & drog in på någon fjortsifest men stack ut lika snabbt igen! ;p Sen kom yunus och hämta oss, så körde vi en runda och sen gick jag louise & shpetim hem till louise och kolla film bara.

Sen drog han, och jag & louise fick utbortt! Totalt utbrott på allting.. JÄVLA DAMP!!
Sen gick vi och la oss, vaknade vid 1 idag av att mamma ringde. Sur man blev istället! Gick upp, käkade frulle sen drog jag hem & pluggade lite! Fattar inte ett skit av de, hatar litteratur.. ;@ Duschade, och fixa mig sen ner på kirris & äta med bästis! NU är jag stenad med mat i magen så ska chilla nu & plugga lite till..
Kisses


Såhär kan de gå när man får damp.
peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0