helgen!

HELLO.
Har varit dålig på att uppdatera men de har varit helg, sista dagarna på lovet så då får de va så! :D
Iaf, här kommer om min sista helg på jullovet 2010! :*


Fredag: Vaknade vid typ 2 tiden skulle jag tro.. haha! Fixade, sen åkte jag och mamma till onoff och kollade på ny data till mig! :) Sen hem, fixa lite sen kom stoffe. Så åkte vi till tomas och åt massa god mat & allt, mys!! Sen skjutsade mamma oss hit, efter ett tag kom louise (packad) så gick vi ut med henne, hon stack med yunus och jag lämnade stoffe. Så kom shpetim, mensur, shpetim, daut & firat och mötte mig så gick vi runder lite i stan sen träffade jag louise igen, jag hon yunus & firat stack hem till louise & kollade lite tv, vid 2 stack firat för då hade han damp, sen efter ett tag stack yunus också! Sen somnade jag och louise gott! :*

Lördag: Vaknade med louise ovanpå mig, haha! Gick upp, käkade lite frulle & hade fan damp! Sen gick jag hem och fixade mig lite, duscha & så. Sen kom sandra hit, så snackade vi lite sen ner i stan och mötte louise, gick ner på kirris och käkade, sen gick jag hem! Så kom robin, så satt vi & snackade lite sen kom carro också :) gick ner i stan, lämnade robin sen hem till louise där hon & sandra va :) Hände fan ingenting, och de vi hade tänkt oss, de hände inte! Haha, så gick ut en sväng men höll fan på att blåsa iväg så vi gick hem hit och åt natt mat, riktigt gott! Sen kolla vi på någon sjuk film på tv, efter ngn timme stack louise hem och jag & caroline gick & la oss :)

Söndag: Vaknade med carro idag, jag gick in i duschen och sen fixade vi oss & sånt sen drog vi till helsingborg, käkade på donken sen kom keevin :) Gick runt lite, sen blev de fika på espresso house. Sen kom kevins polare, chilla med dom sen åkte jag och carro hem :) Nu är jag så sjukt trött att jag inte vet var jag ska ta vägen!

Ska snart ta & sova, det är ju fan skola imorgon haaha! Känns som att vi har haft lov i typ 2 månader..
aja, nu ska jag kólla klart filmen sen sussa :)
KISSES.


Det här tycker jag om att
skolan börjar imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0