mahaaaoo052ugbetyugdr3457uhgf

HELLO.
Chill dag i skolan idag, hade 3 timmars samhälle och sen va de slut. Åkte till ängelholm med danni&carro, mötte shqipe och pernilla där, så stack vi in till rönne och hämta en sak. Sen ner till tåget, åkte till helsingborg. Käkade på donken, träffade kevin,alex&ali också. Sen gick vi lite i stan, klart att jag handlade kläder.. Inte bra, men jag behöver de! :) Sen bort till GA & fixade biobiljetterna till imorgon sen åkte vi hem.
Nu ska jag fixa lite ooch prova mina kläder, sen kolla film eller något..
Nej juste, jag ska läsa om grekerna 700 år före kristus! :D as kul..
kisses

& LAHOLMARE SKA VI INTE SNACKA OM..
cooohhh!!!!




& jag saknar min lilla bebis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0