måndag.

TJING
Då var de måndag igen .. Och jag uppdaterade inte igår
för jag orkade inte, var totalt lost hela dagen.
Louise kom hit vid halv 4 och vi chilla i soffan bara med film&godis!
Sen laga mamma mat åt oss, sen stack vi ut, pernilla kom & sen kom
yunus & firat och hämta oss med bilen. Åkte runt lite sen stan!
Skulle sen åka till stranden haha för firat skulle köra bilen gick ju skitbra.
Halvvägs, ville han vända igen för yunus höll på att köra över en kanin x) HAHAH.
Sen skulle vi se vad de va för fest på pappis, men dock inget för oss.
En härlig fjortisfest med några rasister. fuck dom!

Sedan körde yunus&firat oss hem, jag hämtade mina saker och sally.
Sen sov jag hos louise :) somnade vid 5 imorse.
Är lagom trött idag + att jag inte är helt frisk än! göttemos.
Ska bara chilla med louise&pernilla stan.
Nu måste jag gå & fixa mig :)
kissees.


Min lilla bebis när hon sover med louise nalle, hih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0