mysdag med shqipe sen älskling!<3

HELLO.
Har inte orkat uppdatera, har varit så trött osv..
Men igår iaf, pallade jag inte skolan. Hade piss ont i huvudet, så shqipe kom hit istället så åt vi frulle, sen duscha jag. Sen fix och lite sånt, drog ner i stan & käkade sen mötte vi minälskling. :) Gick hem hit och hade mys & slagge som vanligt, haha! ;$ Sen åkte jag hem till min lilla twinii och sov där! :)
Gick upp imorse vid halv 8, åt & fixade oss sen iväg till skolan! Drog ihjäl med en jävla konstig sak i skolan idag så har sjukt ont i ryggen men skit i de, för ikväll ska de festas!

förfest sen bahnhof med tjejerna & alla andra :*
nu kommer lite bilder sen igår då jag & shqipe va ute. <3
kisses

saknar min älskling..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0