skolan/helsingborg.

HELLO.
Skolan idag var ju fan bara segare än min mormor med rullator. Fyfan så segt haha! Men hade bara en lektion sen stack vi, åkte till ängelholm med idag och åt på graffiti! Sen kom caroline, så drog vi till helsingborg. Träffade mina efterlängtade älsklingar, arta, teuta & dona. Snackade lite med dom och sen drog carro med johan, och jag träffade kevin & hans polare. Stack och fikade på espresso house sen chilla vi runder bara, han stack hem & jag drog till kärnan och mötte stoffe :) Sen kom kevin,carro & kim tillbaka. Så satt vi och chilla bara & snackade!
En riktigt rolig dag faktiskt, :) Tack<3

en månad imorgon..
jag förstår inte



& ungefär så här mycket snear
jag på att skolan har börjat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0