tisdag.

HELLO.
Har inte orkat uppdatera sen igårmorse, men skolan va chill igår. Tog bussen till ängelholm, snabbt hem och bytade om sen blev de hockey med stoffe!<3 flörlust som vanligt.. fisse tälje!!  Sen kom stoffes pappa & hämta oss, körde mig hem sen somnade jag nästan på direkten!
Idag gick jag upp, hade lite tjaffs med min väckaklockan försov mig i typ 40 min! great. Men kom till skolan, har inte gjort ett skit idag känns de som. Min huvudvärk tar dö på mig, så stack från skolan. Tänkte att jag skulle få sova lite nu, men då håller grannarna på att borra igenom väggen förfan, får dampp! ;@ Men ska ändå försöka att få en liten stund med john blund. (a)
Skriver senare om jag orkar :)
kisses



ge mig sommar nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0