Midsommardagen!

Då har det gått 2 veckor på sommarlovet och vi passerade Midsommarafton igår! :) Åkte till Daniella på fest då, riktigt trevligt faktiskt med massa folk! :D & min lilla älskling var också med såklart! <3
Har märkt att jag inte bloggar så mycket? Jag säger att jag ska göra de men jag orkar inte.. Kanske börjar tröttna? Håller mig mest på Facebook, hah! Thats the shit. Nej men har nog bestämt mig för att jag ska bara blogga när det är något speciellt som händer, så ni får veta lite iallafall :)
Idag fyller min fina bror år, så nu är alla här och vi har ätit och haft mys! :) Snart blir de efterrätt sen åker jag till älskling och träffar hans familj&bror som är nere från Stockholm :)
Nu måste jag kila igen, kolla facebook så ni inte blir besvikna att jag inte skriver här..
Jennie Louise Gunnerfeldt.
kisses
bild sen igår, tack alla & speciellt tack till Daniella.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0