Onsdag.

Då var de onsdag, innebär att det är mitt i veckan fast det är nog inget jag tänker på eftersom att det är sommarlov! Fest igår hos pernilla, jag och älskling åkte hem ganska packade haha.. :) Det kommer upp några bilder sen :) Riktigt roligt var de faktiskt, :) Sen sov han här, idag var det en sån typisk bakis dag.. Så vi stack ner till Vejbybadet och chillade lite, jag oscar moa & stoffis! :) Sen hem och lagade mat, och efter de somnade jag! Haha, jag var bara så trött.. Sov kanske i två timmar eller så, sen kom pappa och då åt vi och lite så! :)
Älskling åkte hem, och jag & oscar stack ner till Magnarp till stranden där :)
Nu är jag hemma, har bytt om och duschat så ska lägga mig och kolla på The O.C sen sova :)
Lovade en tjej att jag skulle lägga upp bilder på mitt nya rum, men det gör jag när allting är klart! :D
Här kommer några bilder sen igår.
enjooy

Jag & Älskling
Jag & Älskling
Pernilla Caroline & Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0