sommarlov.

TJAAO!
Åh, äntligen är de sommarlov fast jag inte har fått den dära riktiga känslan än att det är 11 veckors lov! Men sjukt skönt ska det bli, att slippa alla dom 5 proven & 8 inlämningarna som man hade dem senaste 3 veckorna! Haft det tufft i skolan dom senaste veckorna men nu är allting avklarat och äntligen har man slutat andra ring :) På avslutningen blev de skolan och hade mys med HP. <3 Vi dukade även till 3orna och lite så! På kvällen blev det lite tjejmiddag hemma hos pernilla med caroline och danni, lite dricka och musik :) Sen fixade vi oss och drog till helsingborg :) Där mötte vi min underbara pojkvän och jocke den tröga! mohah, gick bort till kevin på fest och sen ut till tågaborg för att hitta någon annan fest men då kom polisen.. Och då var jag så trött på allt så jag och älskling gick ner till knutan och tog bussen hem! Men det var kul ändå, allt blir kul om man umgås med rätt folk! :)
Fredagen då var de studenten och jag åkte till Båstad med shqipe, teuta, dona, caroline & danni och kollade när våra älskade HP3 sprang ut :) Så fina alla var och man blir ju inte avendsjuk eller så.. Nej!! ELLER JOO....
Sen åkte jag hem och tog de lugnt med familjen, de blev god mat & sen lite tv! På natten kom älskling till mig och sov sen åkte han hem på morgonen igen för att spela match! :) Jag åt frulle och fixade mig sen åkte jag och familjen in till Helsingborg för att hälsa på Annikas bror :) Det var riktigt kul, kollade på deras hus.. typ "MTV CRIBS" på de, OMG! Hahah, sen åkte vi och handlade och när jag kom hem hade jag plötsligt väldigt bråttom, slängde i mig maten och fixade mig sen bussen in till Ängelholm och sen vidare till Helsingborg :) Där mötte jag älskling och jocke så stack vi på fest! Riktigt kul faktiskt :) Sov hos bebis inatt och vaknade vid 10 imorse då vi låg kvar och snackade lite om kvällen hahah, sen åkte jag hem till pappa och packade mina saker sen var det bara in till Ängelholm igen och möta älskling, så gick vi och handlade lite sen hem hit och laga mat & hade mysigt! :D Nu ska jag ta de lugnt, skriva klart här sen lägga mig och kolla på O.C! :) Det har blivit mitt drogprogram nu asså.. Helt galet!
Jag ska försöka att skriva varje dag nu :) Så håll er uppdaterade.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0