Torsdag - en vecka kvar.

TJAO !
Har inte skrivit sen i måndags nu, me har knappt varit hemma :) Sov hos caroline i tisdags, på kvällen kom shqipe och teuta så körde vi lite sen spela vi fotboll haha ;) Zlatan och Beckham vann med 7-2 :D I onsdags åkte jag och lämnade hunden hemma hos pappa och sen åkte jag in till Helsingborg med tjejerna och åt & gick i stan! Massa mys och älska vädret :* Sen åkte jag hem till älskling på släktkalas för att han fyllt år :) Jättetrevligt, men god mat och härligt folk :) Sen sov jag här, Idag åkte jag och älskling ner i stan och han handlade till mig (a) så jävla gullig bebis!! Nya jeans och lite så, hihi! Du är bäst. Sen åkte jag hem, duschade och fixade lite sen åkte jag tillbaka till Helsingborg :) Träffade Kevin snabbt på knutan sen tog jag bussen till älskling :) Nu sitter vi här och kollar på film och myser lite, :)
Hoppas på att de blir bra väder imorgon så man kan ligga ute och sola & bada lite :)
Jag skriver imorgon,
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0