helgen.

Denna helgen har varit riktigt underbar.
Har inte hunnit uppdatera alls faktiskt, för har varit lite här och där och till och med utomlands! ;)
Nej men i fredags stack jag hem till älskling, och vi kollade lite i Idol och hade mys bara.
Lördags gick vi upp tidigt för han skulle ha match, dom vann såklart matchen och sen blev de pizza och sedan hem till Kenni för dom skulle spela FIFA, drack lite och hade kul! Sen vidare till Jocke på förfest, ner till knutan sedan drog vi & tura till Danmark. Gick inte så bra för mig, så jag och älskling tog båten tillbaka till Sverige igen!
Somnade gått när vi kom hem, och igår vaknade jag upp bredvid min prins och han körde mig till tåget sen åkte jag hem till Caroline och färgade hennes hår & även Josses :)

Underbar och fin helg, dax för ny vecka med nya tag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0